F4 RR – MY 2013

ДВИГАТЕЛ

Тип

4-цилиндров, 4-тактов, 16 клапана

Газоразпределителна система

“D.O.H.C” с радиални клапани

Общ работен обем

998 см3

Степен на сгъстяване

13.4:1

Запалване

Електронно

Диаметър и ход

79 мм x 50.9 мм

Максимални конски сили – оборота в минута (колянов вал)

147.7 kW (201 к.с.) при 13600 оборота

Максимален въртящ момент – обороти в минута

111 Nm (11.6 kgm) при 9600 оборота

Охладителна система

Охлаждане с два отделни радиатора за течност и масло

Система за управление на двигателя

Интегрирано запалване – система MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) с 8 инжектора, контрол на двигателя Eldor EM2.0, дроселово тяло drive by wire Mikuni, Бобина с йонна технология, Контрол на детонацията и прекъсване на запалването; Контрол на въртящия момент с четири режима; Тракшън контрол с осем нива на регулиране със сензор за отчитане на наклона, EAS шифтър (Electronically Assisted Shift), TSS Torque Shift System използва ефективността на смукателите с променлива дължина

Съединител

Мокър, многодисков съединител с ограничено приплъзване и Brembo радиална помпа

Скоростна кутия

6-степенна касетъчна скоростна кутия; постоянно зацепване

Основно предавателно число

48/82

Предавателно число на скоростна кутия

Първа предавка: Скорост 14/37
Втора предавка: Скорост 16/33
Трета предавка: Скорост 18/31
Четвърта предавка: Скорост 20/30
Пета предавка: Скорост 22/29
Шеста предавка: Скорост 21/25

Крайно предавателно число

15/41

Електрическо оборудване

Волтаж

12 V

Алтернатор

350 W при 5000 оборота

Акумулатор

12 V – 8.6 Ah

Размери и тегло

Междуосие

1430 мм

Обща дължина

2115 мм

Обща ширина

750 мм

Височина до седалката

830 мм

Минимален просвет

115 мм

Следа-стъпка

100,4 мм

Общо тегло (сух)

190 кг

Вместимост на горивния резервоар

17 л

Скорост

Максимална скорост

297.5 км/ч

Рама

Тип на рамата

Хром-молибден стоманена тръбна решетка

Заден еднораменен шарнир

Алуминиева сплав – регулируема височина

Предно окачване

Тип

Обърната хидравлична вилка Öhlins с калаено повърхностно покритие. Напълно регулируеми по електронен път твърдост и отскок на амортисьора с ръчна настройка на пружината.

Диаметър на предни амортисьори

43 мм

Ход на амортисьорите

120 мм

Задно окачване

Тип

Прогресивен еднораменен шарнир Öhlins TTX и амортисьор с възможност за регулиране на натоварването и освобождаването (висока скорост/ниска скорост)

Материал на задния еднораменен шарнир

Алуминиева сплав

Ход на задно колело

120 мм

Спирачки

Предна спирачка

Двойно плаващи стоманени спирачни дискове с диаметър Ø 320 мм, с алуминиеви фланци Brembo радиална помпа

Преден спирачен апарат

4-бутални радиални спирачни апарати Brembo GP с Ø 30 мм

Задна спирачка

Единичен стоманен диск с диаметър Ø 210 мм

Заден спирачен апарат

Nissin с 4 бутала – Ø 25.4 мм

Джанти

Предна: материал / размер

Кована алуминиева сплав 3.50 ” x 17 ”

Задна: материал / размер

Кована алуминиева сплав 6.00 ” x 17 ”

Гуми

Предна

120/70 – ZR 17 M/C (58 W)

Задна

200/55 – ZR 17 M/C (78 W)

Обтекател

Материал

Термопластичен

 

Zandona RST Arai