f3-675

F3 675

След като беше избран сред “Най-красивите 600 cc мотоциклета в света”, MV Agusta F3 675 вече е готов да се превърне в новата референция както на улицата, така и на пистата. Supersport, който може да се похвали с ултра авангардно шаси и динамичен контрол, съпоставим  с най-модерните Superbikes, благодарение и на новата MVICS система (Motor & Vehicle Integrated Control System).

MV Agusta F3 675 е революционен мотоциклет, предлагащ екстремни емоции на пилота – в града и на пистата. 3-цилиндровият двигател използва обратно въртящ се колянов вал – решение, което е виждано преди това единствено при  мотоциклетите от MotoGP, в комбинация с най-компактното и леко оборудване за  мотори от типа Supersport. Това са само някои от характеристиките, които правят новия F3 675 най-изтънченият и най-лесно управляемият Supersport мотоциклет.

Двигателят на MV Agusta F3 675 е най-модерният и мощен двигател със средно тегло, произвеждан някога. Той е ултра компактен, с три цилиндъра с перфектен баланс между мoдерен инженеринг, съвременни материали и най-нови електронни технологии. Благодарение на системата MVICS, това е първият мотоциклет в средния клас с напълно електронно управление на подаването на газта  (Full Ride By Wire), включващо 4 предварително зададени режима  и един  лично регулируем режим, в съчетание с 8-степенният тракшън контрол.

Шасито също е невероятно авангардно: проектирано така, че да се дoстигне максималната динамика, то е създадено с оптимална сигурност, която предлага безпрецедентно ниво на усещане при всички условия за каране в сравнение с другите мотоциклети в тази категория.

Развитието на стила на MV Agusta F3 675 се базира на философия, която  характеризира всички предишни модели на MV: перфектен баланс между форма и функция, продукт уникален със своята красота и ефективност.

Новият F3 675 се предлага в 3 цветови комбинации: червено / сребро, пастелено бяло и пастелено  черно / метален антрацит.

ДВИГАТЕЛ

3-цилиндровият двигател на новия F3, с обем от 675 сc, отдава почит към най-славната марка мотоциклети в света. С такова решение MV се състезава и печели безпрецедентен брой състезания и световни титли. Днес 3-цилиндровият двигател се завръща под формата на Supersport с най-съвременни технически решения и изпълнение.
Този ултра компактен двигател е едновременно невероятно къс и тесен, поради уникалното оформление на вътрешните компоненти. Използвайки размер на отвора 79 мм и къс ход на буталото 45,9 мм, 3-цилиндровият двигател на MV Agusta е изключително компактен и може да покрие най-високите нива, постигнати от 3-цилиндров мотоциклет Supersport. Ултра модерен, изключително напредничав и способен на  128 к.с. при 14 500 оборота в минута, в съчетание с 71 Нм въртящ момент при 10 600 оборота в минута. Това ниво на функционалност никога не е било дoстигано  в тази категория. To е равностойно на поведението на редица 4-цилиндрови двигатели, благодарение на границата от 15 000 оборота в минута. За първи път в производството на мотоциклети се използва обратно въртящ се колянов вал, което допринася за много по-добър динамичен баланс и по- сигурно управление на мотоциклета.
Ултра компактни размери, ниско тегло и максимална функционалност: това са характеристики, които правят двигателя на MV Agusta F3 675 новата референция в клас Supersport. Двигател, който е предопределен да се превърне в нова база за сравнение в категорията Supersport. Принос за намаленото тегло и компактния  дизайн е прилагането на т. нар. “затворена платформа”. Тя включва интеграцията на цилиндрите в картера, системата MVICS и използването на всмукателни и изпускателни титанови клапани. Друга уникална характеристика е интегрирането на охладителната и смазочната система.

ЕЛЕКТРОНИКИ

Това е най-модерната електронна система за управление на двигателя в категорията Supersport, проектирана специално за този изключителен нов 3-цилиндров двигател.  Системата за впръскване на гориво е високотехнологична, използвайки два горивни инжектора на цилиндър, в съчетание с дифузьорно тяло, работещо с 50мм дроселова клапa за всеки един от цилиндрите, което е нов рекорд за Supersport!
F3 675 въвежда за първи път системата MVICS, която позволява на двигателя да отприщи рекордно ниво на мощност и контрол във всяка ситуация. Водачът може да избере един от 4 фабрично заложени режима или да персонализира допълнителен режим, за да достигне желаната мощност. Със система MVICS е възможно да се създаде перфектна хармония между достиганата мощност и тракшън контрол, който разполага с 8 нива на регулиране и е достъпън в лявата част на  кормилото и интерфейса на арматурното табло. Тази система може да бъде доусъвършенствана чрез интегрирането на допълнителни елементи и така да удовлетвори и най-високите изисквания:Mоторен  сензор, способен да чете всички данни за наклона на превозното средство. Този интерфейс, тракшън контрола и алгоритмите за управление на двигателя допринасят за ефективното разчитане на приплъзване на колелото по време на движение в завой. При промяна на ъгъла на наклона на мотоциклета, този сензор регулира подаването на газта, запалването на искрата и доставка на гориво, за да се гарантира оптимална безопасност.

  • Mоторен  сензор, способен да чете всички данни за наклона на превозното средство. Този интерфейс, тракшън контрола и алгоритмите за управление на двигателя допринасят за ефективното разчитане на приплъзване на колелото по време на движение в завой. При промяна на ъгъла на наклона на мотоциклета, този сензор регулира подаването на газта, запалването на искрата и доставка на гориво, за да се гарантира оптимална безопасност.
  • Launch Control, което позволява максимална ефективност по време на старта и предлага възможност за оптимално ускорение
  • Противопреплъзваща система, което позволява оптимизиране на ускорението на превозното средство
  • MV Agusta EAS (Electronically Assisted Shift), което позволява изключително бързо превключване, без да се налага да връщате газта или да се използва съединителя.

ШАСИ

Както винаги, тези, които карат MV Agusta са свикнали да имат най-добрите компоненти и максимална функционалност от шасито. Новият F3 675 следва тази традиция, с ниво на качество, което надвишава повечето 1000сc Superbikes на пазара. Както при всички предишни MV, високотехнологичният дизайн на рамата включва микс от стоманена рама и алуминиеви странични панели, които обхващат  ултра компактния двигател. Компактните размери на двигателя дават максимална свобода за проектиране на най-модерното шаси на пазара с изключително дълъг едностранен шарнир, гарантиращ сцепление и обратна връзка на моториста. Всичко това, без да се нapушава междуосното разстояние от 1,380 мм, е нов рекорд за категория Supersport  и за  173 кг тегло на мотоциклета. Компонентите, както винаги, са от най-високо качество. Предната вилка с амортисьори Marzocchi 43мм е напълно регулируема, както и задният амортисьор Sachs. Предната спирачна система се състои от радиално разположени спирачна помпа Nissin  и  спирачни апарати Brembo в едно с 320-мм перфорирани спирачни дискове, които са съчетани с ултра леки, джанти допринасящи за намаляване  масата на мотора.

Zandona RST Arai